Kod produktu: 20171
Marka: Inebrya
Model: 771024271
GTIN (EAN): 8008277242712
Dostêpnoœæ: dostêpny natychmiast
Trwa³a farba do w³osów w kremie Inebrya Color gwarantuje wysok¹ skutecznoœæ krycia. Szeroka gama odcieni zosta³a zaprojektowana tak, aby stworzyæ ró¿ne intensywne, b³yszcz¹ce i trwa³e odcienie. Kremowa farba zawiera olej lniany i aloes, które zmniejszaj¹ podra¿nienia skóry i zapewniaj¹ naturaln¹ ochronê w³osów i skóry g³owy. Nadaje siê do w³osów fa... wiêcej »
| Cena z VAT : | 31,25 z³ | |
| Cena bez VAT : | 25,83 z³ | |
Trwa³a farba do w³osów w kremie Inebrya Color gwarantuje wysok¹ skutecznoœæ krycia. Szeroka gama odcieni zosta³a zaprojektowana tak, aby stworzyæ ró¿ne intensywne, b³yszcz¹ce i trwa³e odcienie. Kremowa farba zawiera olej lniany i aloes, które zmniejszaj¹ podra¿nienia skóry i zapewniaj¹ naturaln¹ ochronê w³osów i skóry g³owy. Nadaje siê do w³osów farbowanych i naturalnych, a efekt koloryzacji uzyskuje siê ju¿ po jednym u¿yciu. Profesjonalna trwa³a kremowa farba do w³osów Inebrya jest przeznaczona do stosowania w salonach fryzjerskich.
Opakowanie nie zawiera oksydantu. Oksydant nale¿y zakupiæ osobno.
Odcieñ: 6/34
Kolor: ciemny blond z³oty miedziany
Opakowanie: 100 ml
Czas dzia³ania: 30 – 50 minut
Proporcje mieszania: 1+1,5 (tzn. 100 ml farby + 150 ml oksydantu)
Superrozjaœniaj¹ce kolory: 1+2 (tzn. 100 ml farby + 200 ml oksydantu)
W³aœciwoœci:
- bez niepo¿¹danego zapachu
- trwa³a farba
- kremowa intensywnoϾ
- wysoka skutecznoϾ krycia
- nawet 100% pokrycie siwych w³osów (najlepiej pó³ na pó³ z naturalnym odcieniem)
- w³osy bêd¹ od¿ywione i bêd¹ mia³y wspania³y po³ysk a¿ do nastêpnego farbowania
- szeroka gama odcieni
- intensywne i trwa³e odcienie
- zawiera olej lniany i aloes
- zmniejsza podra¿nienia skóry
- przeznaczona do w³osów farbowanych i naturalnych
Sposób u¿ycia:
1. Nanieœ mieszankê na nasadê w³osów, a w razie potrzeby natychmiast nanieœ j¹ równie¿ na d³ugoœci i koñcówki w³osów.
2. Pozostaw na 30–50 minut.
Emulgowanie i sp³ukiwanie:
1. Najpierw delikatnie emulguj w³osy bez dodawania wody, aby usun¹æ nadmiar mieszanki z w³osów i skóry g³owy.
2. Po usuniêciu nadmiaru mieszanki z w³osów i skóry g³owy, dodaj odrobinê wody i kontynuuj emulgowanie.
3. Po kilku minutach emulgowania dok³adnie sp³ucz w³osy, a¿ woda sp³ywaj¹ca z w³osów bêdzie czysta.
4. Umyj w³osy specjalnym szamponem do w³osów farbowanych.
Œrodki bezpieczeñstwa:
Produkt przeznaczony wy³¹cznie do u¿ytku profesjonalnego. Farby do w³osów mog¹ powodowaæ powa¿ne reakcje alergiczne. Produkt nie jest przeznaczony do u¿ytku przez osoby poni¿ej 16 roku ¿ycia. Tymczasowe tatua¿e z czarnej henny mog¹ zwiêkszaæ ryzyko alergii.
Nie farbuj w³osów, jeœli:
- masz wysypkê na twarzy lub wra¿liw¹, podra¿nion¹ lub uszkodzon¹ skórê g³owy
- w przesz³oœci wyst¹pi³a reakcja alergiczna po farbowaniu w³osów
- w przesz³oœci wyst¹pi³a reakcja na tymczasowy tatua¿ z czarnej henny
Nale¿y unikaæ kontaktu z oczami, w przypadku dostania siê produktu do oczu natychmiast przemyæ je wod¹. Nie u¿ywaj farby do farbowania rzês i brwi. Po aplikacji dok³adnie sp³ucz w³osy. Nale¿y u¿ywaæ odpowiednich rêkawic ochronnych. Przechowuj w miejscu niedostêpnym dla dzieci.
Zawsze przed farbowaniem nale¿y wykonaæ test uczuleniowy - aby sprawdziæ, czy klient nie jest uczulony na farbê.
Marzy Ci siê profesjonalna pielêgnacja w domowym zaciszu? Z w³osk¹ mark¹ Inebrya to niezwykle proste. Produkty pierwotnie przeznaczone wy³¹cznie do u¿ytku w salonach fryzjerskich s¹ teraz dostêpne dla klientów koñcowych i Ty równie¿ mo¿esz przekonaæ siê o wyj¹tkowoœci produktów tej marki. Mo¿esz wybieraæ spoœród szerokiej gamy kosmetyków do w³osów, od serii pielêgnacyjnych do codziennego stosowania oraz na konkretne problemy z w³osami i skór¹ g³owy, po produkty do stylizacji i du¿y wybór odcieni farb do delikatnego farbowania w³osów. Szampony, od¿ywki, maski pielêgnacyjne, serum, olejki, pianki, spraye i farby oksydacyjne zawieraj¹ce naturalne ekstrakty, za ka¿dym razem starannie dobrane do konkretnego rodzaju w³osów. W ten sposób Inebrya oferuje wysokiej jakoœci kosmetyki dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.