Kod produktu: 27348
Marka: Inebrya
GTIN (EAN): 8008277264806
Dostêpnoœæ: dostêpny natychmiast
Rodzaj produktu: maska - 1000 ml
PojemnoϾ: 1000 ml
Maska do w³osów Inebrya Grey By Day Butter zosta³a stworzona specjalnie do naturalnych siwych, bia³ych i platynowych blond w³osów. Dziêki sk³adowi wzbogaconemu olejem z awokado i mas³em shea zapewnia intensywne nawil¿enie i od¿ywienie. Jednoczeœnie wzmacnia w³osy, natychmiast nadaj¹c im miêkkoœæ, ochronê i promienny blask. Pomaga wyeliminowaæ niepo... wiêcej »
| Cena z VAT : | 79,46 z³ | |
| Cena bez VAT : | 65,67 z³ | |
| Cena przed rabatem : | -24% |
|
Maska do w³osów Inebrya Grey By Day Butter zosta³a stworzona specjalnie do naturalnych siwych, bia³ych i platynowych blond w³osów. Dziêki sk³adowi wzbogaconemu olejem z awokado i mas³em shea zapewnia intensywne nawil¿enie i od¿ywienie. Jednoczeœnie wzmacnia w³osy, natychmiast nadaj¹c im miêkkoœæ, ochronê i promienny blask. Pomaga wyeliminowaæ niepo¿¹dane ¿ó³te refleksy, dziêki czemu naturalne siwe w³osy zyskuj¹ piêkny srebrny wygl¹d. W przypadku w³osów siwych i farbowanych maska minimalizuje blakniêcie koloru i t³umi ¿ó³te odcienie. Po u¿yciu w³osy s¹ podatne, ³atwe do u³o¿enia i nie maj¹ tendencji do puszenia siê. Maska jest wegañska, nie zawiera silikonów i zawiera 97% naturalnych sk³adników.
Opakowanie: 1000 ml
Sk³adniki aktywne i technologia:
Olej z awokado - od¿ywia, nawil¿a i wzmacnia w³osy; nadaje im po³ysk i pomaga wyeliminowaæ niepo¿¹dane ¿ó³te refleksy
Mas³o bambusowe - g³êboko od¿ywia i nawil¿a w³osy; wzmacnia ich strukturê, nadaje im po³ysk i chroni przed uszkodzeniami
W³aœciwoœci:
- maska do w³osów
- do w³osów naturalnie siwych, bia³ych lub platynowych blond
- nawil¿a i od¿ywia
- wzmacnia i nadaje po³ysk
- pozostawia w³osy g³adkie i miêkkie
- w³osy s¹ podatne i ³atwe do u³o¿enia
- eliminuje puszenie siê
- wegañska formu³a
- nie zawiera silikonów
- 97% naturalnych sk³adników
Sposób u¿ycia:
1. Za³ó¿ rêkawiczki ochronne i równomiernie wmasuj maskê w umyte szamponem i osuszone rêcznikiem w³osy.
2. Pozostaw na 5-10 minut.
3. Dok³adnie sp³ucz.
Wskazówka: Aby uzyskaæ najlepsze rezultaty, zalecamy stosowanie w po³¹czeniu z innymi produktami z serii Inebrya Grey By Day.
| Wymiary opakowania - g³êbokoœæ: | 9,9 cm |
| Wymiary opakowania - szerokoϾ: | 9,9 cm |
| Wymiary opakowania - wysokoϾ: | 14,9 cm |
| Wymiary produktu - g³êbokoœæ: | 9,9 cm |
| Wymiary produktu - szerokoϾ: | 9,9 cm |
| Wymiary produktu - wysokoϾ: | 14,9 cm |
| Seria do naturalnych siwych w³osów Inebrya Grey By Day Rodzaj produktu: kuracja przed szamponem do skóry g³owy - 150 ml |
| W magazynie 6 szt | 76,61 z³ |
| Seria do naturalnych siwych w³osów Inebrya Grey By Day Rodzaj produktu: maska - 250 ml |
| W magazynie 20 szt i wiêcej | 57,32 z³ |
| Seria do naturalnych siwych w³osów Inebrya Grey By Day Rodzaj produktu: serum rozjaœniaj¹ce - 50 ml |
| W magazynie 5 szt | 89,11 z³ |
| Seria do naturalnych siwych w³osów Inebrya Grey By Day Rodzaj produktu: szampon - 1000 ml |
| W magazynie 4 szt | 94,46 z³ |
| Seria do naturalnych siwych w³osów Inebrya Grey By Day Rodzaj produktu: szampon - 300 ml |
| W magazynie 20 szt i wiêcej | 39,11 z³ |
| Maska do naturalnych siwych w³osów Inebrya Grey By Day Butter Pojemnoœæ: 250 ml |
| W magazynie 20 szt i wiêcej | 57,32 z³ |
Marzy Ci siê profesjonalna pielêgnacja w domowym zaciszu? Z w³osk¹ mark¹ Inebrya to niezwykle proste. Produkty pierwotnie przeznaczone wy³¹cznie do u¿ytku w salonach fryzjerskich s¹ teraz dostêpne dla klientów koñcowych i Ty równie¿ mo¿esz przekonaæ siê o wyj¹tkowoœci produktów tej marki. Mo¿esz wybieraæ spoœród szerokiej gamy kosmetyków do w³osów, od serii pielêgnacyjnych do codziennego stosowania oraz na konkretne problemy z w³osami i skór¹ g³owy, po produkty do stylizacji i du¿y wybór odcieni farb do delikatnego farbowania w³osów. Szampony, od¿ywki, maski pielêgnacyjne, serum, olejki, pianki, spraye i farby oksydacyjne zawieraj¹ce naturalne ekstrakty, za ka¿dym razem starannie dobrane do konkretnego rodzaju w³osów. W ten sposób Inebrya oferuje wysokiej jakoœci kosmetyki dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.